آموزش نحوه فعال سازی و غیر فعال سازی اطلاع از هزینه تماس ایرانسل
ایرانسل با راه اندازی سرویس جدیدی به نام ” اطلاع از هزینه تماس ” شما را قادر ساخته است تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود ، مطلع شوید و رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید . تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید ، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای تان ارسال می کند !
نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرویس ” اطلاع از هزینه تماس ” :
* برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۹۴۰ بفرستید تا پس از آن ، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برای تان ارسال شود .
*همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس ، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۳۹۴۱ سرویس ” اطلاع از هزینه تماس “را غیر فعال کنید .
برای فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود ، علاوه بر ارسال پیامک می توانید از طریق کدهای دستوری زیر اقدام نمایید :
توجه : استفاده از سرویس ” اطلاع از هزینه تماس “ رایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبار شما کسر نمی شود !